Videnparken
VELKOMMEN TIL TREKANTOMRÅDETS BEDST SERVICEREDE IVÆRKSÆTTER- OG ERHVERVSHUS
Har du brug for et kontor til din virksomhed, hvor service og professionalismen er i højsædet, er du kommet til det rette sted.
Videnparken er det perfekte sted for dig der er iværksætter, eller allerede har en etableret virksomhed.
Se her hvordan det er at være lejer i Videnparken:
NYHEDER
-
Vi har indrettet et fotostudie samt et webinar lokale som vores lejere frit kan låne.
Her kan man i fred og ro tage produktfotos, personalefotos eller afholde et webinar / online møde
OM HUSET
-
Daglig Leder
Helle Gammeltoft Flindt
Tlf.: 2080 4511
E-mail: hgf@videnpark.dkReception / SekretærEva Lorey
Tlf.: 7622 1100
E-mail: info@videnpark.dkKontorassistent / ReceptionKristina Niess
Tlf: 7622 1103
E-mail: kn@videnpark.dkMarketingassistentKira Leth Hansen
Tlf: 7622 1104
E-mail: kira@videnpark.dkKontorelevCarina Persson
Tlf. 7622 1100
E-mail: info@videnpark.dkTeknisk servicelederBrian Larsen
Tlf. 3110 4500Email: brian@videnpark.dk
Teknisk service medarb.Michael Galting
HusassistentGanimete Muslija
HusassistentBitten B. Christiansen
HusassistentEva H. Petersen
-
ER DU IVÆRKSÆTTER?
- Har du fået en god idé?
- Har du planer om at starte din egen virksomhed?
- Er du i tvivl om hvordan du griber dit projekt an?
- Hvad med økonomien?
Spørgsmålene er ofte mange som iværksætter, og det er ikke altid nemt at overskue hvor svarene findes.
Videnparken har et tæt samarbejde med både Business Fredericia og IBC Fredericia/Middelfart
IBC og Videnparken samarbejder om at inspirere de unge studerende til at blive mere nysgerrige på iværksætteri.
Vi tilbyder de unge et besøg hos os, hvor vi fortæller hvad huset kan tilbyde. Desuden fortæller nogle af vores iværksættervirksomheder om, hvordan det er at starte egen virksomhed.Business Fredericia hjælper dig bl.a. med gennemgang af koncept, forretningsplan, budgetter og udarbejdelse af en ‘køreplan’.
Og de står klar til at dele ud af deres erfaringer, og kan støtte dig gennem hele processen frem mod etableringen af egen virksomhed.
Desuden hjælper Business Fredericia dig også med at finde den rigtige rådgiver, som kan rådgive dig inden for regnskab, jura, markedsføring, a-kasseforhold og meget mere.Går du rundt med en forretningsidé, så kontakt gerne Business Fredericia, så I kan tage en snak om din iværksætterdrøm.
Hos Business Fredericia finder du også løbende arrangementer som kan gavne dig og din iværksætterdrøm.
Iværksætterkursus
I Videnparken arrangerer vi, sammen med Business Fredericia, et iværksætterkursus
Få den perfekte take-off som selvstændig og deltag i vores iværksætterkursus. Her får du svar på dine spørgsmål og bliver afklaret på fremtiden – desuden giver det god mulighed for at netværke med andre iværksættere.
Kurset kører over seks eftermiddage.
Opstart er d. 17.9.2024 kl. 15.00 - 18.00
Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du kontakte Helle Gammeltoft Flindt på tlf.nr. 20804511.Du finder mere info om kurset hos Business Fredericia
Når man er iværksætter, er det rart at kunne finde de nødvendige oplysninger. Vi har i Videnparken prøvet at gøre det nemt for dig, og har derfor samlet en masse links som vi ved man som selvstændig kan få brug for.
Vi vil gerne yde dig den service at du får samlet alle de nyttige oplysninger på ét sted, i stedet for at skal søge rundt på en masse forskellige sider. Det er nemlig vores filosofi, at det skal være nemt og overskueligt at være lejer hos os i Videnparken.
Vi gør en masse for at du ikke skal bekymre dig om alle de praktiske ting – dem skal vi nok sørge for. Derfor har vi også samlet alle de nyttige links du end måtte få brug for, i forbindelse med din virksomhed.Videnparkens linkliste indeholder links til en række offentlige og private organisationer, som iværksættere og virksomheder kan have glæde af at kende og bruge:
Iværksætterguides
Virksomhedsguide
Guide til opstart af virksomhedFredericia kommune
Iværksætteri og vækst
Business FredericiaSKAT:
SKAT’s hjemmeside for erhvervCVR Registeret:
Virk, siden for CVR registeretArbejdsløshedskasser for selvstændige:
ASE’s hjemmeside
Frie's hjemmesideHent en skabelon til din forretningsplan.
Vi håber at vores linkguide har hjulpet dig igennem de fleste spørgsmål du skulle have svar på, og at du har fundet svarene.
-
VORES FACILITETER
Videnparken er et iværksætter- og erhvervshus, der kan tilgås 24-7, hvor vi tilbyder en lang række serviceydelser og faciliteter til den enkelte lejer.
Vi kan tilbyde dig og din virksomhed en lang række faciliteter som er inkluderet i den månedlige husleje. Du behøver derfor kun at koncentrere dig om at passe din virksomhed, så klarer vi resten.
Videnparken tilbyder dig bandt andet:- Sparring for iværksættere
- Fotostudie til bl.a. produktfotografering
- Lokale til afholdelse af webinar og onlinemøder
- Fælleskontor
- Fuldt bemandet reception
- Gratis brug af mødelokaler med moderne AV-udstyr
- Handicapvenlige lokaliteter med bl.a. elevator og toiletter
- Fælles tyverialarm
- Kopimaskine med scan, som kan benyttes 24-7
- Gratis parkering
- Postrum til post og pakker
- Professionelle kaffeautomater med stort udvalg i smag og type
- Trådløs internet
- Navneskilt ved vejen
- Rengøring af fællesarealer
- Aviser og tidsskrifter
- Fælles frokoststue
- Fælleskøkkener
- Sociale aktiviteter (fester, julefrokost, fredagsbrød mm.)
- Lagerlokaler i kælderen
Disse er bare nogle af de services vi i Videnparken kan tilbyde dig.
Ønsker du at se nærmere på herlighederne, så kontakt os for en uforpligtende snak og fremvisning, og kom et skridt nærmere dit nye kontor.
Vi viser dig gerne rundt så du kan se, hvad vi kan tilbyde dig og din virksomhed.
Du kommer til at fornemme den gode og positive stemning der er i huset, og opleve den gejst og det netværk vi er så stolte af vores lejere formår at skabe i samarbejde med os.FULDT SERVICERET IVÆRKSÆTTER- OG ERHVERVSHUS
Videnpark Trekantområdet har en fuldt bemandet reception, og er et fuldt serviceret iværksætter- og erhvervshus, hvor du som lejer har en lang række serviceydelser inkluderet i huslejen – blandt andet:
- Modtagelse af gæster
- Modtagelse og levering af post og pakker
- Frankering og forsendelse af post
- Booking af mødelokaler
- Bestilling af forplejning
- Telefonpasning
- Andre praktiske gøremål for dig og dine kunder
Der er dagligt et udvalg af aviser, som kan læses i receptionen. I huset er der desuden flere cafeområder. Receptionen er bemandet mandag til torsdag mellem kl. 8.00-15.30 og fredag mellem kl. 8.00 – 13.30. Ring og hør nærmere på 76 22 11 00 eller send en e-mail til info@videnpark.dk.
-
LEJ ET KONTOR I VIDENPARKEN
Vores kontorlokaler i Videnparken kan tilpasses din virksomheds behov, uanset om du er iværksætter eller har en etableret virksomhed.
Alle kontorlokaler er lyse og venlige og naturligvis med de nødvendige muligheder for opkobling til netværk m.m. Vores kontorlokaler findes i flere forskellige størrelser – fra 9 m2 til 60 m2 – så der er rig mulighed for at finde et kontor der passer til lige netop din virksomhed.
Du finder flere forskellige typer kontorlokaler hos os:
Kontor på ca. 9 m2:
Kontor på ca.15 m2:
Kontor på ca. 20 m2:
Kontor på ca. 30 m2:
Kontor på ca. 60 m2:
Videnparken giver dig også mulighed for at leje en arbejdsplads med et skrivebord og en stol i vores Flyverkontor, som bliver delt med andre i samme situation. Derfor har vi oprettet Flyverkontoret:
Flyverkontor
Her kan du leje en fleksibel kontorplads for kun kr. 1.180/mdr. (ex. moms) hvor internet, rengøring, lån af mødelokaler (i begrænset omfang) samt en masse anden service, er inkluderet i prisen.
Vores Flyverkontor er for dig og din virksomhed der har brug for et ‘deltidskontor’, altså et kontor du kun skal bruge 1 – 2 gange om ugen . Enten fordi du har / er en sælger der er meget på landevejen, eller at du har en virksomhed som har de fleste opgaver ude af huset, og derfor sjældent er på kontoret.I lokalet er der 4 arbejdspladser. Der er ingen faste pladser og der er andre virksomheder der vil have adgang til lokalet, hvorfor man skal tage sine ting med sig fra gang til gang. Kontoret kan benyttes max 10 dage pr. måned.
Skulle det ske, at alle borde er optaget når du kommer, får du tildelt en alternativ arbejdsplads i huset. Mødelokale kan lånes max 2 gange pr. måned.
Ring og hør nærmere på telefon 76 22 11 00 eller send en e-mail og aftal gerne tid til en fremvisning. Vi vil mægtig gerne vise dig rundt, så du kan se og opleve den energi og den stemning vi er så stolte af her i huset.
-
I Videnparken finder du 9 mødelokaler i forskellige størrelser.
Vi tilbyder mødelokaler med plads fra 3 til 36 personer.
Det er gratis for vores lejere at bruge mødelokalerne.Desuden har vi indrettet 1 fotostudie samt et lokale til at afholde webinar / onlinemøder.
Nedenfor kan du se en præsentation af de forskellige lokaler:
Den Lille Havfrue
- Mødefaciliteter til 5 deltagere
- Whiteboardtavle
- TV skærm
Den Grimme Ælling
- Mødefaciliteter til 7 deltagere
- Multimedieprojektor
- Whiteboardtavle
Lille Claus
- Mødefacilliteter til 14 deltagere
- Multimedieprojektor
- Whiteboardtavle
Den Flyvende Kuffert
- Mødefaciliteter til 14 deltagere
- TV skærm til opkobling
- Whiteboardtavle
- Apple TV
Hans og Grethe
- Mødefaciliteter til 14 deltagere
- TV skærm til opkobling
- Whiteboard / flipover tavle
Store Claus
- Mødefaciliteter til 36 deltagere
- Tv skærm til opkobling
- Whiteboardtavle
Tommelise
- Mødefaciliteter til 3 deltagere
- Whiteboardtavle
Kometen
- Mødefaciliteter til 6 deltagere
- Loungeområde
- Whiteboardtavle
Fyrtøjet
- Mødefaciliteter til 4 deltagere
- Whiteboardtavle
Fotostudie
- Diverse fotolamper
- Diverse baggrunde m.m. til bl.a. produktfotografering
Webinariet
- Ringlight
- Holder til PC
- Kablet internet (for stabil net opkobling)
- Mikrofon til smartphone
-
Her får du en oversigt over vores lejere i alfabetisk orden
A
AGCO Danmark A/S
Agrofond
Aktiv fundraising
ANC Advokatfirma
Aqua Partners APS
Arbejdsmiljøekspert
B
Birgitte Wiese
Bofinans Fredericia ApS
Bonorum Partners ApSD
Dana Lim A/S
Dansk Automat Brancheforening
Domus Byg A/SE
Ecofitt
E.on
Erritsø Finans
European Xpress Logistics ApSI
iLoq Danmark ApS
Isola
Isu Plus Danmark ApSK
KD Marketingsupport
KeyBalanceM
M Finansinvest
MMWatches
MNetworks
Mv PoleringO
Offerrådgivningen i Danmark
OnlinebooqR
Revisionsfirmaet Henrik ChristensenS
Sac-IT
Sensor ECS Danmark A/S
Solo rengøring
Statera Rego ApS
StressAkademietT
Target Headhunting
Thrace Polybulk
The Leadership and Coachinggroup
Travel Nord
Tusass
Two Hundred Company ApSV
Valubi ApS
Vitec Datamann