De pædagogiske grundlag består af en række fælles centrale elementer, som er kendetegnende for den forståelse og tilgang, vi arbejder ud fra i den enkelte daginstitution.
Grundlaget afspejler også det værdisæt (Børnesyn) og menneskesyn, som er en del af daginstitutionens samlede pædagogiske tænkning og praksis.
tafat_paedagogisk_grundlag_boern_i_udsatte_positioner.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_boernefaellesskaber.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_boernesyn.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_dannelse_boerneperspektiver.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_foraeldresamarbejde.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_leg.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_laering.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_paedagogisk_laeringsmiljoe.pdf
tafat_paedagogisk_grundlag_sammenhaeng_til_boernehaveklassen.pdf